سوالات متداول

این قسمت شامل بسیاری از سوالاتی که به صورت مکرر پرسیده شده است، ممکن است پاسخ سوال شما هم در این سوالات باشد. سعی ما بر این بوده است که پاسخ سوالات شما را به طور کامل بیان کنیم.

اگر بخواهم سفارشم را برای شخص دیگری بفرستم چه کاری باید انجام دهم ؟

در صورت سفارش کالایی که موجود نیست چه اتفاقی میافتد ؟

فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده را میتوان به نام شخص حقوقی تغییر داد ؟

آیا میتوان به صورت عمده هم خرید کرد و برای خرید عمده قیمت ها به چه صورت است ؟

در صورت اضافه کردن محصول به سبد خرید تا کی در رزرو سبد من قرار دارد؟

من میخواهم هزینه کالا را درب منزل پرداخت کنم

حمل کالا به شهرستان به چه گونه است ؟

تا چه زمانی وقت دارم کالای خریداری شده را مرجوع کنم ؟

کالایی که خریداری کرده ام دارای نقص فیزیکی است

اگر آدرس را در هنگام پر کردن فرم سفارش اشتباه وارد کردم چه کنم ؟